מחקרים הראו שהשקעה בהיערכות לאסונות מביאה לחיסכון משמעותי בעלויות במהלך מאמצי ההתאוששות. לדוגמה, ארגונים שיש להם תוכניות תגובה מוגדרת היטב לשעת חירום והמשאבים הדרושים במקום מסוגלים לחדש במהירות את הפעילות הרגילה בעקבות אסון, ולהפחית את כמות אובדן ההכנסות והפרודוקטיביות. 


בנוסף לחיסכון כספי, ארגונים שמוכנים היטב לאסונות נהנים גם משיפור המוניטין ואמון הלקוחות. לקוחות נוטים יותר לסמוך על ארגון שהוכיח את יכולתו להגיב ביעילות למשבר, ובכך להפחית את הנזק הפוטנציאלי למוניטין של הארגון. 


כנס ההיערכות לשעת חירום של המרכז הבינלאומי לכנסים, מהווה משאב רב ערך לעסקים ולארגונים המעוניינים להגביר את רמת המוכנות שלהם לסיכונים ואסונות מסוגים שונים.


במהלך הכנס תהיה למשתתפים הזדמנות ללמוד ממומחים בתחום ניהול חירום ומענה לאסונות. אחת המטרות העיקריות של הכנס היא להעניק למשתתפים את הכלים והמשאבים הדרושים ליצירת תוכנית מוכנות מותאמת לשעת חירום, הנותנת מענה לצרכים ולאתגרים הספציפיים של הארגון שלהם. זה עשוי לכלול זיהוי סיכונים וסכנות פוטנציאליים, פיתוח פרוטוקולי תגובה ויצירת מערכת לתקשורת עם עובדים, לקוחות ובעלי עניין אחרים במהלך משבר.


בנוסף למתן הדרכה מעשית ליצירת תוכנית מוכנות, הכנס יבחן גם את הרעיון של המשכיות עסקית וחוסן ארגוני. המשכיות עסקית מתייחסת ליכולת של ארגון לקיים פעולות קריטיות במהלך ואחרי אסון, בעוד חוסן ארגוני מתייחס ליכולת של ארגון להסתגל ולהתאושש מאירועים שליליים. 

הכנס יראה כיצד מושגים אלו קשורים זה בזה ויספק למשתתפים את האסטרטגיות והפרקטיקות הטובות ביותר הדרושים כדי להבטיח המשכיות עסקית וחוסן ארגוני בעת חירום. 


הכנס הוא הזדמנות מצוינת לעסקים וארגונים ללמוד על חשיבות ההיערכות לאסונות ולפתח את המיומנויות והמשאבים הדרושים כדי להגיב ביעילות למשבר.


בין אם אתה מקצוען מנוסה בניהול חירום או רק מתחיל לחשוב על מוכנות לאסונות, הכנס הזה הוא דרך מצוינת להשיג ידע ותובנות שיכולות לעזור לך להגן טוב יותר על הארגון שלך ועל האנשים שהוא משרת. הירשם עכשיו! 


לסיכום, השקעה במוכנות לאסונות היא החלטה עסקית חכמה המסייעת לארגונים להגן על אנשיהם, רכושם ופעילותם בעת משבר. על ידי הכנה, ארגונים יכולים למזער את הנזק הפוטנציאלי הנגרם מאסונות, להפחית את העלויות הכרוכות בהחלמה ולשפר את המוניטין ואת אמון הלקוחות שלהם.